Onsdag 11 juni

Skolavslutning!
Tjooho jag slutar ettan idag!! Nu är jag bara hemma i några timmar sedan ska jag ut och äta, och sen får vi la se, ska ju som sagt var börja jobba kl. halv 7 imon! :P
I skolan var vi i aulan först och sen sa vi hejdå till våra mentorer och alla i klassen, synd att vi ska splittras :(...Jaja sedan åkte jag med Emmy hem. Vi lagade pannkokor och åt massa choklad och jordgubbstårta!
Jag skriver mer om denna underbara blåsiga dag imorgon efter jobbet! Nu massa bilder!
                                                                                                                                                                       
             ´      
 Jag på bussen          Jag, Emmy                   Klänningen                             Väskan
   till Emmy                 och Amanda

                                                                                                  
              
             Jeansjackan                   Kören sjöng fint                              Tjejerna                       
         som jag hade till
                                                                                                                                                  
               
             Amanda Z, Karin,Vican,        FÖR ATT JAG HAR
             Michaela, Jag, Linda,              SOMMARLOV!!!
             Erica och Amanda N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback