Torsdag-Söndag

Torsdag: Första dagen på jobbet! Blivande städare? NEJ, det var segt och tråkigt och med den glömda I-poden blev allt bara sämre. Jaja, får la ordna sig, hoppas det blir roligare fast jag tjänar ju en bra slant per timme..närmare 106 kr! :D Det suger ju åtminstonde inte! :P Jaja på kvällen blev det roligare då jag såg Step Up...:D så söt, måste se tvåan också!

Fredag: Efter jobbet så åkte jag till Carin! Vi hade inte träffats på ett helt år, kändes skitlångt men det var som om vi hade träffats igår, mysigt, sov där tills söndag...älskar den tösen! <3.. Vi kollade fotboll och åt Jordgubbar <3
 
Lördag:  Då så skulle hon städa alla båtarna då gick jag till Petra :P Sen innan Carin var klar hann jag hälsa på Farmor och Farfar där jag fick jordgubbar! Sedan såg vi på matchen på kvällen, vilken otur! 92:a minuten för jävligt! FAN, hoppas bara vi vinner mot Ryssarna :P Sedan efter middagen till efterrätt åt vi mer Jordgubbar...kommer nog bli jordgubbsberoende snart, intebra..dessutom MÅSTE jag bara ha grädde till vilket är ännu sämre...:P



Söndag: Pappa hämtade mig vid 11...vi åkte hem och där hade vi fått gäster...min Kusin Linn, hennes man Johan och deras underbart söta barn: Emeli och Tilda..så sockersöta! Och deras lilla söta valp Flisan...helt underbar!
Sedan var jag med mamma och handla mat, köpte veckorevyn och då fick jag en knytbikini till...man såg allt och den var jätteful och stor...dårligt..nu softar jag bara vid denna skärmen..:P Enjoy

                                                                                                   
             
   Busungarna och jag                 Emeli & Tilda                               Flisan
                                                    
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback