Torsdag

Jag är så himla trött nu på morgonen, seg som en råtta (!), det är nog solen, ska inte klaga men det blir så varmt och som brunett blir det ännu varmare, fast det är nog tusen gånger bättre än snö i vilket fall som helst. Jag blev piggare av min morgondusch. Sedan cyklade jag som vanligt till skolan och på gympan spelade vi baseboll, det var skitkul. I slutet av skoldagen, nämligen sista lektionen på spanskan så redovisade jag om Penelope Cruz, själv på spanska inför hela klassen :S, det gick nog bra fast läraren vet redan vad jag ska få i betyg :) Efter skolan gick jag med Linda och Sofia till KM, de skulle leta efter studentpresent medans jag fick mina jeans uppsydda, nice! Väl hemme efter c. 2 h där (shoppade bara en ansiktsmask) så satt jag som vanligt lite i hamocken och sen framåt kvällen så gick jag och pappa nerför backen och spelade minigolf, mysigt fast jag förlorade. Ha det super! Kram Enjoy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback