Fredag :(

Jaha nu är lovet slut..:( Har ia alla fall fått gjort allt jag ville, utan spanska men jag kör den mån+tis istället. Fick mitt skolkort idag, enskilda blev förvånadsvärt bra, lite stelt dock men klasskortet, nja verken eller, mångas ögon blev konstiga av blixten tror jag!? men det syns inte här nedan, men det syns på nära hpll. :) jaja så kan det gå, men det är ju bara hela kommunen som ser dem :S Jaja skit samma...Idag ska jag ha en lite tjejmiddag med lite gammalt teaterfolk, vi blir bara 4 st. Mysigt :D Jaja nu ska jag fortsäta med inlämningen av det omöjliga historian. Bläfyusch! Pussar <3 Enjoy



SP2G  - Orkar inte skriva allas namn men jag är iaf 5 längts ner. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback