Fredag - bildletning, och skärpning!

Idag är det fredag, och ses är det looooooooooov!! :D:D:D Yeah! Har tillochmed gjort upp ett shema :P Ska försöka följa det men jag har så många jag har lovat träffa, vet inte hur jag ska hinna :S jaja det löser sig! Idag har jag bara suttit här och latat mig :D Skönt! Jag har läst massa bloggar och funderat över varifrån alla får sina coola reklambilder, som bara är så fina! <3 Jag vill också hitta fina bilder. Är det någon som vet var man kan hitta det? Jah har letar nu och sökt på olika saker, men inte hittat det jag vill hitta, men lite najs hittade jag, hihi se nedan :P Dessutom har jag sett att det är minst 20 at som har läst denna blogg de senaste dagarna, jag vill att ni ska kommentera juh!! Det är bara hellin som gjort det :D Jag vill ju veta vilka som läser denna meningslösa bloggen :P Jaja, nu tycker mamma att jag ska läsa en bok eller nått, haha sitter för mycket här tycker hon, jaja får la göra det och fixa lite, Emmy kommer sen, vi ska nog titta på tv, kanske idol. Jag hörde att temat var Abba-låtar, spännande :P Enjoy 

                    

Är det så här våra                    Vad har hänt med denna snygging, fy :S      
svenska modeller
ska framgå?
Snälla,ÄT!!!

 
Så här ska det juh se ut...grrr :) Någon som vill se high school musical 3 med mig på lovet föresten?? :D
Jaja puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback