Lördag!

Då var det lördag igen, tiden bara rinner iväg...snart är väl lovet slut med :( Jaja. Idag var jag på kungsmässan med mamma, vi kollade på modelvisningen där och handlade lite saker och mat såkklart! :P Jag fick en tröja av mammsen och Sex and The City filmen!!! <3 Love it! Tack Tack :D Nu sitter jag här och slöar, hittade massa fina inspirationsbilder idag med...det är de ni ser. ;) Jaja nu ska jag kolla om jag ska hitta på något ikväll och sen ska jag hjälpa mamma med maten :) Bye Bye paj <3 Enjoy

  
Reklambild från Gucci, fina färger <3

 Haha hårmodet nuförtiden??? :P

Jättevacker bild från Vera Wangs bröloppskollektion :) Den vill jag har när jag en gång gifter mig. <3



Sex and the city movie <3<3 :D



Paris Hilton i Sex and the city outfit??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback