Älska sol!

Hej, idag är en glad onsdag. Jag är alltid glad på onsdagar eftersom jag börjar 11 och slutar 14, helt underbart. Men idag var det en speciell onsdag, vi hade livskunskapsdag i skolan. Började då 09:15 med en föreläsning i aulan av David Lega, en fantastiskt rolig och härlig person. Sedan en föreläsning om träning som enligt mig var ganska meningslös, lärde mig inget nytt. Men jag slutade kl 13, och sen dess har jag bara legat på en filt på gräsmattan och myst. Älskar solen och våren och jag lovar det är 30 grader i solen på min gräsmatta! Får flashback från Thailand, även om det var typ dubbelt så varmt där ;) Förstår mig inte på dem som bor uppe i Norrland där de ens inte har ljust varje dag :S. Tänkte lägga upp lite bilder sen, men inte nu för nu ska jag ut i solskenet igen, tog bara en paus för jag blev så varm! Tror jag ska ta och göra en smootie med :D Imorgon är det Valborg, då blir det fest ;) Pussar Enjoy

Kommentarer
Postat av: Anton

UNDERBART!

Datum:2009-04-29 Klockan:18:09:10
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: ja jag kan hjälpa dig att sätta in den, det gör jag alltid =)

Datum:2009-04-29 Klockan:18:45:41
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback