April, april din dumma sill?

Jag har inte blivit lurad idag...än..haha har ni det? Jag skulle vilja komma på värsta grymma skämtet men min fantasi är inte på topp när det gäller sånt idag. Har haft för mycket annat att tänka på. Men jag har packat det mesta nu, har bara alla lotioner, solskydd och sånt kvar. Sen ska allt ner i väskan med ;) Det löser sig nog.

Nu kommer jag inte blogga mer på säkert 15 dagar, om jag inte smyger mig in en snabbis någon gång, hoppas jag hinner det iaf ;) Ska bli sååå skönt att komma bort från alla rutiner, men jag kommer ändå sakna alla här hemma. Men jag har ju min bästis med mig :D Hoppas ni fortsätter läsa efter med, även om jag tar uppehåll. Jag LOVAR ett riktigt stort fett inlägg med massa bilder när jag kommer tillbaka!!!! Nu är det lovat ;) Ha det bäst här hemma i Sverige! Ni har ju med fint väder juh :D Enjoy

Jaja, här kommer lite bilder på min nya klänning/tunika som jag älskar!! :) 

Jag får se till att bli lite brunare, men det ska jag bli, jag ska bli pepparkaka!!
hahah och NEJ jag har inte dubbelhaka xD



Nedtill ;) Och min macka ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

supersöt! vartifrån?

Datum:2009-04-01 Klockan:19:16:32
URL: http://abls.blogg.se/
Postat av: hilea

Va gärna med och tävlia i min blogg om ett par solisar såhär när solen kommer=)

http://hileasoltun.blogg.se/2009/march/vinn-madonna-solglasogon.html

Datum:2009-04-02 Klockan:04:51:43
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback