Hemma igen..:)

Nu är jag hemma igen efter några sköna och lugna dagar i sommarstugan. Igår var dock jag, Carin och Petra inne i Göteborg. Det var jättemysigt, jag köpte en klänning/tunika, ett par skor och en kjol. Bilder kommer kanske senare om jag orkar, känner ingen riktig motivation till att skriva här längre, det går inte bra enligt statistiken. Så om ni är bättre på att läsa så är jag bättre på att skriva, rättvisst? Så nu är jag lite lata som er ;) haha Enjoy


Hmm..efter den här bilden och en till och länkningen så var statistiken
 grym, nu är den botten, det suger! hej svej! :P

Kommentarer
Postat av: petra

haha vet inte om den förra kommentaren kom fram men iaf, jag läser! Thaha. Förresten jag hittade inte helelr dom dumma mockahandskarna på nelly, dom måste tagit slut eller nåt:( Jag blir suur. Men tack ändå:)men vi hörs tusen pussisarsussisar

Datum:2009-08-30 Klockan:21:26:33
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback