Lipsy!

Ååååå nu har jag fastnat igen, framför Lipsys hemsida. Herregud säger jag bara, jag som tycker Nelly har snygga klänningar, de går inte att jämföra. Men ändå föredrar jag Nelly på grund av lite billigare priser ;) Men jag älskar alla partyklänningar på Lipsy. Min största och bästa julklapp skulle vara en klänning härifrån, jag skulle bli så glad. Och det är ju ingen tvivel om vilken jag gillar bäst eftersom jag har mixat ihop en bild med en speciell klänning i tre olika färger. Vilken tycker ni var finast? Enjoy




Ååå nej, bilden blev lite liten :( Hoppas ni ser. Men jag gillar 1,2 och 9 bäst :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag gillar bäst 7 och 9 !! :D

Datum:2009-12-19 Klockan:16:12:19
URL: http://enemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback