Liten lista..

Hejsan! Kom precis hem efter en lång skoldag, men den var inte tråkigt, helt okej faktiskt. Här kommer en liten lista jag gjorde igår kväll. Tagen från Emilias blogg :) Läs om ni orkar ;) Enjoy 



Har du ett par rosa string?
– Jaaa
Vem var den senaste du pussade? – Hemlis ;)
Vad har du för bh-storlek -  hmm..olika, 75B?
Trivs du med det? –
Haha jaa…
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? – Ingen aning, några stycken :P
Vad gjorde du inatt? - Sov
Och i förrgår natt? -  Sov

Vad gör du innan du ska sova? – Skriver dagbok, läser tidningar eller tredje Twilight ;)
Kan du prata med din mamma om allt? – Ja nästan
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Självklart
Har du varit gravid? - Nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? –  Har ingen pojkvän..
Choklad eller glass? – Cholklad!!! 
String eller hipsters? - Beror på
Klackskor eller gymnastikskor? – Vad som är snyggast? Klackskor, men jag gillar min Converse om de räknas :P
Kjol/klänning eller jeans? – Jeans till vardags, klänning till fest!
 
Har du någonsin varit kär?
Ja
Tror du på kärlek? - Absolut
Har du gjort något du verkligen ångrar? – Såklart..
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Nej.
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Nej.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? – Haha Nee..
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Nej det hoppas jag inte..
Har du nånsin haft en hemlig beundrare – Haha jag vet inte, kanske?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, ibland..
Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nepp
Har du nånsin velat ta livet av dig? – Nej!
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Men jaa..
Har du hoppat bungy jump? - Nej men jag skulle vilja!
Har du nånsin varit med i en olycka? – Nej, inte riktigt hemsk..
Har du nånsin ätit en hel tårta? – Haha men nästan..
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Nej
Har du nånsin gått på bio ensam? – Haha nej, gud vad tråkigt!! 
Har ju någonsin gillat någon som inte gillat dig? – Jag vet faktiskt inte….
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Joo ibland! 
 
Saknar du något just nu? –
Ja, jag sitter ju här ensam…
Är du glad? - Inte ledsen iallafall
Är du fundersam? – Mycket!!!
Är du uttråkad? – Nej inte nu…
Är du tysk? -  Hahhaha nej.
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja

Hur mycket är klockan just nu? 16:24
Namn? -
Kajsa
Vart bor du? - Kungsbacka
Hur många barn vill du ha? – 2-3
Vill du gifta dig? – Jaa!!
Rullar du spaghettin eller skär du den? – Haha.. skär..
Har du ätit sushi? – Ja!
Favoritglass? - Ben&Jerry's – Phish Food, eller bara chokladglass…
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? – 2 st..

Skulle du vilja vara längre? – Lite kanske, skulle vilja vara 175 :D
Skulle du vilja väga mer? – Nej.
Skulle du vilja ha sex nu? – Haha neee..
Skulle du vilja dricka dig full nu? – absolut inte!

Kan du röra på öronen? – nej tyvärr :P
Kan du slicka dig på näsan?  - Inte det heller…
Kan du kolla i kors med ögonen? - Nej
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja det hoppas jag.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – joo, när jag sover? 
Kan du va på en fest utan att dricka? - Ohja
Kan dina vänner lita på dig? - Självklart!
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Jaa, kanske..
Kan du gå ner i spagat/splitt? – Nej..
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Japp

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? –
Ja..
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? – självklart!
Har du syskon? - Ja en lillasyster
Har du ljugit på någon fråga ? – Nej!
Har dina föräldrar ljugit för dig? – Joo det tror jag, om tomten och sånt man inte borde få reda på när man är liten kanske…
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Nej
Har du haft sex med någon som är två år äldre? - Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – Nej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback