Alla <3-dag

Hej allihopa! Jag har precis ätit en hejdunderlig god middag med familjen. Idag blev det inte riktigt som tänkt med flytt av denna blogg, det blir nog senare eller imon. Idag har jag mest tagit det lungt och pluggat lite. Sedan var jag och Emilia på Kungsmässan och handlade mat. Jag hade lovat mamma och pappa att göra förrätt och efterrätt. Nu har vi ätit en av dem, nämligen avokadoröra med räkor det var mumma. Nej, nu ska jag göra klart efterrätten. Det blir Cheesecake med vit choklad och hallonsås, låter inte helt fel va? Tihi, nu ska jag fixa det sista och sedan blir det väl tv, melodifestivalen. Oj jag glömde nästan Grattis på Alla hjärtans dag till er! Eller man kanske inte säger så men hoppas ni har haft en fin dag iaf ;) Jag har spenderat den bra tycker jag, även om man gärna skulle vilja ha någon pojkvän att fira den med, hihihi får satsa på det tills nästa gång! :D Puss Enjoy

Bild lånad från Ellinorak.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till!

Datum:2009-02-16 Klockan:11:52:54
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback