Fredag den 13

jag tror inte på sånt Carma, för ingenting hemskt hände mig idag. :D Men annars så vet jag inte vad jag hade trott....Men förut satt jag här och kollade igenom alla fina saker som jag vill ha, då kom jag på den idén att göra detta kollage! Superfint, och jag blir alldeles salig när jag ser det! Tänk att bara kunna köpa allt detta, utan att behöva oroa sig, fy fan säger jag bara, jag är ju nästan pank! Jag vill vara ekonomiskt oberoende så är det bara, neee nu börjar jag nästan gråta, jag vill ha PENGAR!! Nu blir jag arg med....

Jaja nog med surandet. Jag har varit med Argentinatjejerna idag, vi ska representera Argentina i skolans FN-rollspel. Det ska nog gå bra, men vi skulle plugga idag, men vad gör vi? Äter sockerkaka, kollar på gamla kort och klär ut oss xD Haha vi fick endast pyttelite gjort. men sånt är livet, vad lever man för? Inte plugga iaf ;)

Vad gör jag nu då? Jooo, nu sitter jag här och skriver här, haha genious! Jag äter världens godaste choklad från ikea, haha snacka om budget. Kostar 5 kr, och är supergod! Dessutom dricker jag mina favoritdrick Coca Cola Vanilla! Livet är underbart, fast jag börjar bli trött, ska snart sova tänkte jag! Lev livet har jag gjort idag! Så skönt, nöjd är jag :D

I morgon är en ny dag, och inte vilken dag som helst utan alla hjärtans dag! Eftersom jag inte har någon hjärtvän så har jag lovat att äta en mysig middag med familjen, de man älskar mest. ;) Sedan på dagen så ska Milla hjälpa mig med min design här på bloggen och förmodligen flytta denna skiten till devote.se eller vad tycker ni om det? Verkar bättre än detta! Anledningen att jag inte har bytt bloggsida innan är att jag inte vill förlora mina gamla inlägg och bilder, men Milla verkade ha fixat så man kan flytta allt, får väl se hur det går. Nu ska jag msn:a lite och sen läsa min bok. :D Ha en fortsatt trevlig kväll, kommentera gärna ;) Puss Enjoy


Texten är väldigt liten, men hoppas att ni ser ändå ;)


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej Kajsis(L)

gladiator skorna är sjukt snygga:)

hoppas vi ses snart för jag saknar dej, pussss(L)

Datum:2009-02-14 Klockan:00:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback