Illustration!

Hej allesammans! Förlåt för att jag varit seg på att uppdatera mig de senaste dagarna, men nu är jag back i n buisness! xD För ett tag sedan lämnade jag en liten kommentar för att få chans att vinna en illustration på Jennies blogg(http://unreal.blogg.se/) Några dagar senare så fick jag en kommentar här på bloggen att jag hade vunnit!! :D Jag skyndade mig då att meila henne några bilder och idag fick jag ett meil tillbaka med denna illustrationen! Visst är den snygg? Mycket likt kortet :) Eftersom Jennie länkat till mig på sin blogg så har även mitt besöksantal ökat igår och idag, Superkul! Hoppas ni fortsätter läsa, jag SKA bli mer aktiv! Vilka är ni? Kommentera gärna ;) Så tusen tack till Jennie, jag blev jättenöjd! Har har ni hela inlägget:
 http://unreal.blogg.se/2009/february/vinnarens-illustration-fardig.html?_tmp=0873d42442f01e2cf901ca73597326fa1ddb57d4
Nu måste jag fortsätta pluggandet som vanligt, men nu avger jag ett löfte: JAG SKA FÖRSÖKA MED ETT INLÄGG PER DAG! Ojoj, nu får jag press på mig, men jag ska skärpa mig! Haha, ses snart igen Pussar Enjoy


Ni vet väl hur orginalet ser ut hoppas jag ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vad roligt att du gillade bilden :) Då kan jag med känna mig nöjd. Och vad roligt att mina besökare hittade till dig också :)

Kram!

Datum:2009-02-24 Klockan:16:32:30
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack kajsa! :) och herregud vad lik den bilden är! lika söt som originalet! <3

Datum:2009-02-24 Klockan:19:05:40
Postat av: julia

det var från mig haha

Datum:2009-02-24 Klockan:19:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback