Nu går det snabbt!

Nu har snön kommit igen, ja har faktiskt inte hunnit blogga så mycket i veckan och nästa vecka hinner jag nog inte heller så mycket, men sedan tänker jag så här: Varför kan jag inte ta en paus i 10 minuter från pluggande och blogga lite? Jo, det kan jag så jag ska försöka! I veckan har det bara varit skola, roligt faktiskt även om matte b provet om funktioner gick skit! Men men, får ta nya tag. Hoppas på g, eller helst vg men man ska inte ha för stora förväntningar. Det har snöat hela veckan så jag har varit ute mycket. Jag gillar snö, fast jag tycker att den kommer lite sent. Nu har alla vårkläder kommit ut i butikerna och då kommer snön, då vill man ju ha vår!! Men om 40 dagar idag åker jag och älsklingen till Thailand!! :D:D:D. Jaja nu ska jag inte klaga mer. Nu ska jag sminka mig och fixa håret, idag ska jag på tjejmiddag och först köpa present med Tove på Kungs. Sedan ska jag till Bilia med Therese och kolla på Kevin från idol, Why not liksom?? Här kommer lite bilder från min och Millas snöiga promenad, då jag hade på mig en mössa jag hittade i mösslådan, den var ful i typ 10 år, men sedan kände jag då, den var ju ganska snygg, eller vad tycker ni? Hihi <3 Enjoy



 
Solar??!                       Älska tegel!

Kommentarer
Postat av: maggie curie

tackar tackar..

Jodå, jag tror nog våren kommer iår =)

Datum:2009-02-21 Klockan:11:17:58
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Amanda

söta bilder;)

Datum:2009-02-21 Klockan:15:24:08
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback