Orkar inte!

Jag blir lika arg, trött, sur, ledsen när jag går in här. Jag som har kämpat efter en snygg design, så blir allt såhär! jaja idag orkar jag inte ta itu med det problemet, då kommer jag bara bli arg igen när det inte funkar. Ska fråga mamma om hjälp senare under dagen eller i veckan. Jag har ett konto på tradera, det är skitkul! Så nu har jag själv lagt ut en annons på ett par jeans jag aldrig använt. Kolla in dem LÄNK -->  http://www.tradera.com/Snygga-Kiss-me-markesjeans-tags-kvar-i-storlek--auktion_84356358 

Hej svej så änge, nu ska jag äta Lunch :D Enjoy

Måste bara lägga in en bild på denna snygga klänningen jag vill ha ;) hihi supersöt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var gärna med och tävla om halsbandet hos Made4You! :)

Datum:2009-02-12 Klockan:20:49:06
Postat av: tekla

åh den klänningen vill jag också ha, vart hittar man den nu igen?

Datum:2009-02-22 Klockan:18:07:15
URL: http://teklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback