Skepp och hoj här var det skoj!

Hallojsan, rubriken talar. Kajsa (och Petra) <3 Sune.

Igår: Som sagt var, Petra kom igår. Jag mötte upp henne vid tåget och sedan gick vi runt lite i stan. Sedan åt vi grillad ciabatta och sallad på garlic salladsbar. Vi satt säkert där i tre timmar och bara pratade. Vi kom in på massa framtidsplaner, att vi skulle vara gravida samtidigt och hur och var vi vill bo, hahahah det var kul, och JA vi är knäppa! Det är jag stolt över! Sedan så gick vi hem till mig. Åt mammas kyckling till middag och sedan occuperade vi vardagsrummet med Sunes Jul, buzz, singstar och Björn Gustavsson! Emilia kom också på besök. Jag är snart 18 år, och skrattar alltid så jag får ont i magen åt Sune när han går till biblioteket och får skrikochgapsjukan, eller när rudolf gör knäck i hela köket! HAhah, I just love it. Sedan spelade vi buzz med, och vem vann? Självklart snillet, hahah jag alltså xD. Sedan låg jag och Petra och pratade länge innan vi somnade gott.

Idag: Vaknade med ett leende på läpparna eftersom solen sken när jag drog upp persiennerna. Jag och Petra åt frukost och kollade på film. Sedan fixade vi oss och Petra åkte tåget hem, tack för en mysig dag gumman! <3 Jag tog då en snabbis til Kungsmässan. Sedan gick jag och Milla (Emilia) en långpromenad i solen, det var mys. Sedan blev det plugg ch tv hela kvällen. Ha det bäst, nu ska jag nana! Puss <3 Enjoy


Jag på promenix i vårvädret! Foto: Emilia

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Titta gärna in hos mig och tävla om kärlekste och musikresa. Trevlig allahjärtanshelg!

Datum:2009-02-13 Klockan:17:13:08
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback