Välkommen 2009!

Hej 2009! Det känns som om det var 2007 alldeles nyss :S Jaja snart är man ju vuxen. Har många saker att se fram emot detta år.

1. Först ska jag ju på Chris Brown konsert i Stockholm :D
2. Sen om exakt 3 månader bär det av till Thailand för min och Therese del :D
3. Där fyller jag ju även 18!! :D

Sen blir det säkert massa mer kul, hoppas jag! Haha, Man hoppas ju alltid på det bästa, och förra året var nog banne mig det bästa så detta år har stora förhoppningar och förväntningar på sig. ;)

Sen har jag antagit 3 nyårslöften med.
1. Träna mer!
2. Tänka mer på min hållning, haha det behövs kan man säga.
3. Skriva upp alla mina utgifter och inkomster i min nya kassabok!
Jag har alltså inget töntigt godislöfte som många andra, det behövs godis för att jag ska må bra, sen kan man juh alltid minska ner på det :P

Över till annat. Nyår spenderades först hemma hos min bästa vän Therese, med 5 andra. Vi lagade mat och åt mat. Sedan sjöng vi även massa singstar. Kl 22 begav vi oss till tölögården, där resten av kvällen spenderades. Det var runt 120 personer där och massa hände. Haha typ allt som kan hända ;) Men det var mycket trevligt och nästan alla av mina bästa vänner var där. Vi skålade i champange och dansade ända till 3. Vi såg dock inte så många fyverkerier mer än de som idioter smällde typ över alla, jag blev rädd :P Kl 3 "dog" festen ut och då körde min käraste vän Therese hem mig, eftersom hon precis tagit sitt körkort. Tack för en underbar kväll alla min tjejer! Nästa nyår ska bli ännu roligare har jag bestämmt, den ska också spenderas på tölögården där vi var. Min outfit finns på kameran som jag glömmde hos Therese så bilder kommer snart! :D

Jaja tillbaka till dagens aktiviteter så återkommer jag med det framtida året :P Idag var jag och Emilia nämligen på Kungsis och tog en liten runda, vi fikade som vanligt på Espresso House och flummade oss rejält. Sedan åkte vi hem och sjöng singstar, haha vi kan inte sjunga så är det bara ;) Tack för en fin kväll gumman <3.

Nu ska jag kolla på lite tv, see ya! ;) Lite bilder nu då: Enjoy


Amanda Kajsa (jag) Julia   Jag, Emmy, Manda    Jag, Linda, Julia vid 12-slaget

   
   Många männiksor  12 slaget, fick puss av Julle    Dagens fika :D

    
    Kaffe <3             Sedan provade vi glasögon xD  Emilia var snygg :P


Sista bilden, ciao! :D


Kommentarer
Postat av: Emilia

tack för idag <3

Datum:2009-01-02 Klockan:22:04:58
URL: http://etphoneshome.devote.se
Postat av: Emilia

tack för idag <3

Datum:2009-01-02 Klockan:22:05:33
URL: http://etphoneshome.devote.se
Postat av: Michelle

Hej Kajsa!!

Vad kul att du ocksa har skaffat blogg! Kommer folja den 2009 och hoppas att du far ett jattebra ar!

Kolla in min blogg ocksa om du vill, michellis.blogspot.com



Puss och kram

Datum:2009-01-02 Klockan:22:46:04
URL: http://michellis.blogspot.com
Postat av: Kajsa

hej micha! Jag vet inte hur man skriver tillbaka till dig, kunde inte skriva en kommentar på din blogg. Jag har faktiskt redan kollat in den en gång innan ;) och själv har jag bloggat i flera månader med :P Hoppas du har det toppen i det stora landet ;)Så ses vi när du kommer tillbaka! Puss <3

Datum:2009-01-03 Klockan:12:27:32
URL: http://kajsafri.blogg.se/
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

Datum:2009-01-03 Klockan:18:55:33
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Ida www.iiob.blogspot.com

VAD ROLIGT ATT DU DELTAR!

LYCKA TILL NU =)



Ida www.iiob.blogspot.com

Datum:2009-01-03 Klockan:22:36:25
URL: http://www.iiob.blogspot.com
Postat av: Ida www.iiob.blogspot.com

VAD ROLIGT ATT DU DELTAR!

LYCKA TILL NU =)



Ida www.iiob.blogspot.com

Datum:2009-01-03 Klockan:22:36:36
URL: http://www.iiob.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback