Stranddag, tävlingen

Jag har faktiskt inget speciellt att skriva om idag heller, kan det bero på att jag är på stranden i Åsa varje dag och gör samma sak hela tiden? Hahah Svar : Ja. Så ni vet vad jag har gjort idag ;) Hihi, annars händer det inte så mycket. Eller jo , jag var på bio idag med, såg The Proposal. Se den, den var skitbra! En sådan film man kan kolla på om och om igen..;) Har någon av er sett den?

Hur som helst vill jag också påminna er om Tävlingen!! Den kommer att avslutas ganska snart, men jag vet inte riktigt när..Men ni kan fortfarande anmäla er! =) Nu ska jag äta lite icecream. Cactus - lime =) Får se hur det smakar. Ha det bäst! Enjoy

Här kommer lite bilder från min och Therese seglardagar i Göteborgs skärgård.

      
                          

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har din kompis köpt sin vackra röd och vit randiga tröja? Mycket fin var den.

Datum:2009-07-02 Klockan:23:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback