Fredag =)

Äntligen fredag, nu har jag tid för allt känns det som. Hela veckan har vi haft den omtalande fn-roll spelet på våran skola. Med stora röda rosor i håret, instoppas skjorta i hög midjekjol och klackskor har jag, Linda, Victoria och Lollo representerat delegationen Argentina. Det är ett land som inte har så mycket att säga känns det som, de är FÖR allting. Vi röstade i princip ja för varenda resolution, men det var kul. Eftersom jag bara går i tvåan så fick vi inget betyg på detta utan detta år var mer att vi skulle lära. Nästa gång blir det nog en mer stormakt eftersom man då ska få betyg på alla tal, men det är då ;) Jag och Linda läste ialla fall våran delegations inledningstal på spanska! Det gick kanonbra enligt mig, känner mig lite stolt. Nu är veckans förhandlingar avklara och det var en givande vecka.

Nog med det nu. I lördags var jag och Emmy inne i Göteborg och jag shoppade mina efterlängtade jeansleggins från Foji. Supersköna och det känns som jag kommer att bo i dem. Sedan idag senast stoppade jag mitt löfte om att INTE shoppa när jag köpte en t-shirt från Gina Tricot. Attans, men nu ska jag hålla mig. Eller kanske....;) Men jag måste faktiskt köpa ett par sandaler innan jag åker, för nu är det bara 27 dagar kvar :D och jag sprängs snart av längtan.

Nu väntar en ganska trist fredagskväll då jag bara ska vara hemma framför tv, vilket iof är ganska mysigt eftersom jag är trött efter veckan som gått. Nu börjar Let´s dance som jag tänkte titta på, hjärta till er! Enjoy

    
   Från Pieces 279 kr                 Shirt från Gina 49 kr         Argentinagirls :D
                                                       på rean :D

Haha ursäkta att bilderna är tagna på toan xD
Föresten, är det någon som vet varför bilderna blir konstiga?
Vi på tredje kortet ser ju helt snea och knäppa ut i ansiktet xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga byxor och t-shirt :)

Datum:2009-03-09 Klockan:15:17:25
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Anton

jag är en grym fotograf i övrigt ;)

Datum:2009-03-12 Klockan:18:50:55
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: mian

finns ju ljusa lika dana som är slitna de är typ underbart fiint:)

Datum:2009-03-12 Klockan:21:07:57
URL: http://justhenning.blogg.se/
Postat av: fe

Från Foji? Vart hittar man det?

Datum:2009-03-13 Klockan:11:38:03
Postat av: felicia

FrånFoji? Vart hittar man det?

Datum:2009-03-13 Klockan:11:38:44
URL: http://promillisfillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback