Hjälp jag har panik!!!

Vad ska jag ha på mig imon??? Det är den stora frågan som yrrar (?) runt i mitt huvud, kunde inte sova igår för jag bara tänkte på det, och annat iof ;) Jag somnade inte förrän 2 tror jag, inte jättesent men jag kunde verkligen inte sova. Jag har nog bestämt mig för leopard klänningen och Lindas gråa pumps som jag har fått låna. Jag kan ta kort på allt sedan, men nu ska jag plugga lite ,suck! Jajja men frågan är om jag ska ha mina gråa jeansleggings till toppen eller strumpbyxor. Emmy och Amanda var här igår och hjälpte mig och enligt dem ska jag har leggingsen till, men jag är osäker. Men visst är det skönare men mer "fest" med strumpbyxor. Men det lutar nog åt.....nu skulle jag skriva något, men JAG VET INTE!!! Hahah, tar bilder sedan så får ni hjälpa mig helt enkelt! Nu måste jag rusa, puss <3 Enjoy

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilder på olika förslag av vad du kan ha på dig. så får läsarna rösta?:)

Datum:2009-03-15 Klockan:16:12:23
URL: http://idapettersson90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback