Rosa pannkakor

Idag har jag varit ledig! Så skönt, jag tog mig tid till att städa badrumsskåpet, allt smink och så. Slängde en hel icapåse full med skräp. Sedan har jag mest pluggat spanska, jättetråkigt. Jag har "prov" på onsdag, man ska ha läst ut en bok på spanska, min heter "el secreto de las flores" och jag fattar ingenting! Ingen som läst den? Jaja får göra mer imorgon. Senare bad min pappa mig att steka pannkakor, då fick jag värsta pressen på mig att hitta på något roligt i smeten eftersom min roliga pappa alltid heller i massa kontsiga ingredienser i. Då kom jag på den roliga idén att hälla i röd karamellfärg i smeten xD Haha det blev lika gott, fast de såg faktiskt inte lika gott ut. Haha, men det blev roligt och annorlunda att äta rosa pannkakor. Hihi, här är några bilder ;) Enjoy


Okej, inte fräch bild men visst ser det kul ut, hihihi xD

På tal om fräch, så var jag INTE det idag ;) Men jag bjuder på en bild ändå!

haha mitt ögonbryn ser helt skevt och burrigt ut, men men :P

Kommentarer
Postat av: emilia

Typ som russin i pannkakorna, det var nice :D

Haha hela du är skev.

nä ja skoja. du är perfekt babe <3

Datum:2009-03-09 Klockan:20:24:06
URL: http://etphoneshome.devote.se
Postat av: Anonym

Jo da bara fint med mej me:D

Datum:2009-03-09 Klockan:20:48:09
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Sara

sött!

Datum:2009-03-09 Klockan:23:32:00
URL: http://www.chicky-girl.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback