Söndag!

Varför ska helgen gå så fort för, den började ju precis. Även om jag inte gjorde någonting igår mer än kolla på tv och plugga så gick dagen jättefort. Det känns som jg precis vaknat och klockan är redan mer än halv 1. Hallå, jag måste se till att gör något vettigt nästa helg. Idag mår jag lite bättre, jag har ingen feber men rösten är inte på topp, jag låter som en man. Haha. Föresten så sitter jag nu och skriver på våran nya laptop. Den är fin och snabb ;) Den har en kamera också så jag ska lägga ut fler kort nu jag lovar. Men inte idag, ni vill inte se mig såhär. Nu ska jag plugga lite, fast jag vill göra massa annat. Jag skriver mer ikväll, lovar! Hjärta Hjärta! Enjoy

Bild från Kroatien 08, och det är sol! Om 11 dagar är jag i Thailand med Therese! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback