Söndag :)

Hela veckan har gått åt till plugg och sånt, fn-förebredande men denna vecka ska jag skärpa mig. I torsdags var jag och Linda på Kungsmässan och köpte rosor till håret b.la. Sedan var jag där själv i c. 1 timme och då var jag på toa så glömde jag min finaste rosettring och efter 2 minuter var jag där igen, jag såg en tjej gick ut från samma toa jag var på, och när hon gick ut så såg jag att hon böjde sig tillbaka och tog med sig någonting. I den sekunden tänkte jag inte på vad det var men c. 30 sekunder senare fattade jag, HON TOG MIN RING!!! Hur kan man med och göra så? Bara ta en ring så, fy jag blev så arg så jag sprang runt på Kungsmässan och försökte hitta henne men utan resultat:(.
    Jaja jag lånade ett tublinne av min vän Milla i onsdags, som jag använde som linne i skolan i torsdags, jättefint var det, sedan på kvällen när jag skulle ta av mig linnet så kom jag på att jag kanske kunde ha den som en kjol, i midjan och vips det funkade utmärkt :D.
   Idag är det faktiskt en ganska skön dag, har nämligen inte mycket plugg alls :) Nästa vecka har vi fn-rollspel, jag är med i Argentina och då ska jag och Linda framföra vårat inledningstal på SPANSKA :S Usch, jag är nervös redan nu, fast detta är på tisdag. Jaja, ska träna på uttalet sedan.
   I går var jag och min kära Emmy inne i Göteborg, vi gick mest runt och titta men det resulterade ändå i shopping. Ett par gråa jeansleggins från foji. Kan ta en bild och lägga ut imon kanske, och ett par örhängen som jag inte alls har typ 1000 av innan xD. Jag hade ett presentkort på ur&penn sedan långt tillbaka och jag hittar aldrig den klockan jag vill ha där, så jag beslutade mig för att försöka sälja det till någon som stod i kö för att köpa något. Efter 30 minuter utan resultat så tog jag mig chansen att fråga en kille i c. 20 års åldern. Han var jättesnäll och kunde köpa det men han hade inga kontanter så jag fick följa med honom till bankomaten. Då fattades det 30 kr och jag sa d att det inte behövdes, då sa han: - men det gör inget jag kan bjuda dig på en öl ikväll. Jag hann inte ens svara innan han sa: Eller du kanske inte har åldern inne? Jag sa att jag hade 2 månader kvar, då svarade han så synd och sa att vi kunde ta det i sommar istället xD hahahah nu i efterhand så bara skrattar jag åt det, jag och Emmy hade mycket roligt åt situationen. Sedan tog vi tåget hem och jag var hemma en snabbis och åt och sedan tog jag bussen hem till Emmy. Vi kollade på melodifestivalen, och jag tyckte att denna veckas låtar var de sämsta, men Agnes satte sig på hjärnan som en favorit.
Sedan kollade vi på Legally Blond och åt massa godis :) Sov där tills idag, och idag har jag varit och hälsat på farmor och farfar, fikade och promenerade = Mysigt! Nej, nu får det duga, jag ska träna på spanskatalet nu :P Hjärta hjärta till er <3 Enjoy

Jag har fått tillbaka min kamera så här kommer en sen bild, min nyårsklädsel :P

                        
Kofta. Gina tricot              Linnet som kjol ;)                Och som linne.
Klänning: Från gina                                   Vilket var finast?
med (tror jag)
Halsband: från Petra
Strumpbyxor: Lindex
Skor: Skopunkten


Kommentarer
Postat av: Emilia

Måste säga att den där outfiten du har på första kortet är helt underbar :D

Sen är mitt linne med snyggt ;)

Datum:2009-03-01 Klockan:15:38:46
URL: http://etphoneshome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback