Stockholmsresan!

Måndag: Dagen började med att jag och mamma tog flyget vid 12, var framme i huvudstaden 45 min senare ;) Åkte till lägenheten, packa upp lite och jag fixade mig. Sedan tog vi tunnelbanan till stan. Sedan vid 17:30 gick jag längst upp på drottninggatan, till bobbys hårstudio. Där träffade jag Isabella (blondinbella), Maria och senare kom Ulrika med (den andra vinnaren) Vi tog kortet (som finns i ett inlägg nedan) och sedan tog vi taxi till Rigoletto, där bion var. Vi stod först i kö i c. 15 minuter innan vi fick gå in på ROSA mattan! Det var coolt, 2 fotografer tog mitt namn med :) Där inne fick vi massa chips, godis och juicer. Vi gick in i biosalongen ganska fort eftersom vi ville ha bra platser, och det fick vi!
   Filmen var faktiskt inte så bra som jag hade förväntat mig :( 3/5 toasters skulle jag säga, eller Björn kanske ;) Den var lite fånig, lite överdramatsik nästan. Men värd att se eftersom jag läst alla fyra böckerna, skratta gjorde jag iaf. Fick även reda på att det kommer en femte bok i april!! Överlycklig! Många frågar om jag såg några kändisar, och det gjorde jag. Inte så jättekända men helt lagom xD Jag såg Marie Sernholt, Anna Book, Emilia (från melodifestivalen) Linda Rosing (fast det var innan) , Elin Kling, Kisthi Tomita, mfl, minns inte fler haha xD Fiskminne nr 1! Jaja, sedan tog bussar oss till Västermalmsgallerian där vi fick smörgåsrullar, dricka och en fet Goodiebag! Sedan fick vi 20 % i alla butiker. Jag hade ju avlagt ett löfte om att inte köpa något innan Thai (åker om 2 veckor idag!!) men jag införskaffade mig ändå ett Linne från hm och en ring från Accesorize. Efter c. 1 timme var vi mätta och klara så då skildes vi åt och sa hej då.
   Det var en mycket trevlig kväll, träffade många trevliga människor. Tack för att jag fick chansen till detta Bella!! ;)

Tisdagen: Inte en jättespeciell dag men jag och mamma var och shoppade hela dagen. Även om Kajsa inte skulle det.... Det blev inte så mycket, bara en klocka, mineralpuder och ett läppglans. Kände mig duktig! Däremot gick vi typ 2 mil sammanlagt! Sedan vid 21 tog vi planet hem igen. Härlig mor och dotter resa helt enkelt! Nu ska jag plugga lite, Hjärtahjärta till er! Enjoy

   
       På väg...                          Där vi lunchade                 Biomat  :D

   
       På bion                           Nytt linne från hm 129 kr

   
Ring, I love it!                                                                  Nya klockan från Ur&Penn

´
Goodiebagen innehållande:
Raklödder
Tandkräm
Boken En shopaholics bekännelser
Lindt choklad
Örtte med smak av peppermynta och lakritsrot
Smycken från glitter, ganska fula dock...
Två diadem
Bindor
Apoliva hudlotion
Godis och olika rabatter

Inte så jätteroliga sker men men, kul ändå!
Dessa var iaf fina!



Ska kila nu, kolla på Frölunda-Hv71 semifinal nr 1 Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback