Amanda!

Amanda, min fina vän! Hon ville att jag skulle skriva ett inlägg om henne så här kommer det. Hon anser själv att hon behövde det, hon är lite deprimerad i dessa stressiga tider, haha vem är inte det?

Hon och jag blev kompisar när vi började ettan på gymnasiet, innan hade vi gått på samma skola sedan vi var 6 år men vi kände inte varandra alls, jag visse bara att hon hette Amanda. Som sagt nu hade våran vänskap börjat. Och idag är Mandy en av mina bästa vänner, tänk hur det kan bli ;) Hahah…Hon är min bästa kompis i klassen och det är hon jag vänder mig mot om jag undrar något över skolan och tvärtom, men såklart pratar vi om massa annat med. Idag hade vi e n pluggdag tillsammans, även om det blev mest skitsnack om allt möjligt så tyckte jag i alla fall vi var duktiga! Det är inte mycket jag gör nuförtiden utan Amanda vid min sida, eller i alla fall hennes tillåtelse, haha. Det känns som vi varit kompiar jättelänge trots att det bara är 2,5 år. Hon är en underbar tjej och vi har alltid roligt tillsammans, hon gör mig lycklig. Amanda, jag älskar dig! Enjoy

A cirkle is round and has no end - that´s for how long you will be my friend!


Jag och Amanda knäppar oss på Midsommarafton 09, en fin kväll!
Eller hur Amanda? ;) Hahah....Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback