EMMY! <3

Min älskade Emmy! Våran resa började i sjuan när vi började i samma klass. Det första jag tänkte när jag såg dig var typ ”Shit vad hon är lång” Hahaha kul men sant. Men sedan är du ju lång med ;) 1,81 det vet jag :D Men du var mer än bara lång…du var snäll, underbar, snygg, söt, omtänksam, bara BÄST i mina ögon. Du är en av mina bästa vänner, men nästan den jag mest umgås med kan man väl säga. Du gör mig lycklig och det finns ingen som du! Vi delar ju också många minnen med varandra. Kroatien 09 var ett av dem. Vi spenderade 1 vecka tillsammans i Trogir, bara du och jag. Och jag kände mig verkligen lycklig den veckan, det var underbart! Vi hade kul hela tiden, och gjorde det vi är bäst på tror jag, dvs sola, bada, chila och skrattade! Ser fram emot Alanya där vi får göra samma sak igen ;) Kanske lite mer festande då…hehe…men vi hade ju jättemys ändå! Eller hur? ;) Fler minnen, alla roliga feststunder och utgångar vi haft under senaste tiden, jag menar, hur kul var det när vi var 17? 18 är den bästa åldern ;) Och Bryssel, det var också en minnesvärd  resa, och Jersey, när vi tre små tjejer åkte på språkresa. Å det var så spännande, vi hade det så kul! Även om vi alla tre kanske inte alltid var överens, haha! Vi har ju varit på 3 resor tillsammans och fler ska det bli!! Med dig kan jag verkligen vara mig själv och kan göra vad som helst utan att tänka på vad jag gör liksom ;) Haha. Det är svårt att beskriva hur mycket du betyder för mig hjärtat! Men du betyder väldigt mycket och jag vet inte vad jag hade gjort utan dig vid min sida! Vi har aldrig haft tråkigt med varandra. Du är den jag ringer alltid om råd eller när jag bara vill prata. Dessutom är du grymmt snygg! Det ska du veta ;) Det spelar ingen roll vad du har på dig! :D Ja, det är svårt att skriva upp allt bra men JAG ÄLSKAR DIG EMMY! Och jag hoppas vi kommer att vara vänner för evigt! <3<3 Enjoy


Äkta vänskap! Kroatien sommaren 2009!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback