IFKmatch, pluggdag och söndagsångest...

Igår var en bra dag, det kan jag ju börja med :D Var ute på kvällen i Kungsbacka, mingel. Det var grymmt kul! Jättemycket folk :D Men sedan kommer dagen.....denna skitdag! Först var jag på IFK-AIK, och första IFK målet, helt underbart! vad hände sedan liksom, ingen SM-guldspel iaf...Bajs på den! Men silver är ju finare än guld,haha! IFK hade inte förlorat en enda match på hemmaplan iår, och så missar de den viktigaste! Typisk säger jag bara...jaja inte hela världen. Jag fokuserade iaf på nummer 28 i IFK, Theodor Elmar Bjarnason! Han är snygg! ;) Hittade ingen snygg bild bara. :P Sedan så när jag kom hem åt vi thaimat, det var nästan dagens höjdpunkt. Sedan började söndagsplugget som jag inte gillar, och ångesten efter att ha haft ett underbart lov ovh måste till skolan imorgon, suck...Nu ska jag plugga lite till, företagsekonomi! Enjoy



Reese Witherspoon

Kommentarer
Postat av: Petra

AIK är bajs :(:( Men jag vill höra om dina tänder! :S Vi hörs nån dag, ska försöka komma ihåg att ringa dig nån dag i veckan! :) puss

Datum:2009-11-02 Klockan:19:31:56
URL: http://petralundevaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback