Ingen bra dag..

Idag är det ingen bra dag, vet egentligen inte varför men det känns bara inte som en toppendag! Jobbigt, alla lektionerna var jobbiga med, fy! Sedan här hemma var det med jobbigt, plugget är jobbigt och nationella provet imorgon på 5 timmar känns också jobbigt, jag kommer säkert få hjärnsläpp. Sedan tänker jag för mycket också, på allt känns det som. Det är inte bra, nu skulle jag kunna rabbla upp flera a4 med dåliga saker känns det som men jag låter bli för eran skulle, det blir nog inte så kul att läsa ;) Undra hur många gånger jag tänkt på jobbiga saker idag? Många men det är just så det känns nu! Haha, imorgon ska jag på sista teorilektionen också, det känns skönt för de är så tråkiga xD Nej nu ska jag plugga det sista...suck... innan jag ska duscha och sedan nana tidigt, måste ju vara pigg imorgon...Jaja, Puss på er! Enjoy


Kommentarer
Postat av: Emil

Pang! vad du är vacker!

Datum:2009-11-18 Klockan:05:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback