A lot of LOVE

Här kommer massa bilder från senaste tiden..:)


Freaky Friday i skolan....French Maid och Nurse ;)

KattLisa, DjävulKarin och BiErica

BagarAmanda, jag, BatwomenEmmeli och Kattlisa

Bunnies Vicis och Josefine!

Sedan åkte jag till Stockholm och hälsade på Carin

Här på COLLAGE!

Vip rummet :D
Resten visar jag inte ;)


Det blev MYCKET fika, så fort vi blev kalla så fikade vi ;) Detta var godast....


Sötaste Carin, tack för en underbar helg! <3

Haha det blev visst inte såå många bilder, men det tar på min dyrbara pluggtid...
haha men alla bilder finns på facebook, så bli vän med mig där ;)
Ikväll blir det bio med tjejerna, THIS IS IT såklart :D Hoppas den är grymm! :D
Puss puss Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback