Bryssel 2009 = Turistkort

Jag har ju länge lovat er att jag ska blogga om Bryssel resan jag gjorde för c. 3 vekor sedan. Som ni kanske minns var vi 65 elever från klassen och pararellklasserna där. Vi hade fulllspäckat shema varje dag och hann med att göra c. 3 aktiviteter per dag och massa party varje kväll/natt..Nu vet jag inte vad jag ska göra, det känns lite onördigt att lägga ner flera timmar på att skriva ett superlångtinlägg med massa text om varje dag och jag har säkert 500 bilder som jag kan använda. Ni kan se alla bilder på facebook, så fråga mig så kanske vi kan bli vänner där ;) Om ni inte protesteras för mycket så kommer här bara en bildbomb med endast turistbilder, som vi tog utanför/i varje kulturella byggnad eller liknande. Ta de inte seriösa... Enjoy

     
   

Hahah dessa var inte alls så roliga, men iaf så tyckte jag och Amanda att
det var kul att ta turistkort överallt, så jag kan med lugnhet säga att
detta INTE var alla fula turistkort..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback