Dagens lista..

Hej hopp, gårdagen var inte så lyckad. Jag var hemma vid 23:40 efter vi hade kollat matchen på Biljardhuset, tror jag att det hette. Jag hade skit ont i huvudet och somnade som en stock. Men nu mår jag bättre och ska duscha, sedan får jag ser vad som händer helt enkelt. Enjoy

Dagens humör: Ganska okej, lite trött och irriterad på grund av skitdagen igår!

Dagens borde: Duscha, fast det ska jag snart göra.

Dagens frisyr: Truls..

Dagens klädsel:. Just nu Rolling Stones t-shirt och ett par leggins/pyjamas med hjärtan på.
Dagens planer: Plugga lite, städa badrumsskåpet. Kolla på Gossip Girl, om jag hittar någon gratissida..
Dagens materiella vill ha: Choklad
Dagens längtan: Top Model ikväll

Dagens fundering: Vad hände igår?

Dagens beroende: Mina tofflor, eller ja, mammas underbara tofflor!

Dagens tråkigaste: Att jag inte har planerat att göra något speciellt.

Dagens personer: Har inte träffat några mer än pappa och Stina idag.

Dagens roliga: Har inte hänt något kul än..

Dagens låt: Alla här à http://open.spotify.com/user/kajsafri/playlist/6V8rOoKuWzM02syZn3Qi5W Kan inte välja…

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snygging!"

Datum:2009-10-11 Klockan:14:55:26
Postat av: Anonym

Datum:2009-10-12 Klockan:12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback