En vanlig dag...

Och jag har de bra...jag har det bra idag! Har ni hört den låten? Den är jättebra, haha jag är lite barnslog. Lyssna på vinnaren av melodifestivalen 2009 HÄR! haha, den är söt! Han är söt! Men nog om söta småkillar, idag har jag inte gjort alls mycket. Eller joo, varit på informationskurs på körskolan, det var bra :) Imon åker jag inte hem efter skolna utan sover hos min vän Petra som jag inte träffat på jättelänge. Så sedan får vi se vad som händer på torsdag. =) Nu ska jag börja packa lite...här kommer en bild bara, visst gör bilder inläggen roligare? ;) Enjoy 


Kate Moss!

Kommentarer
Postat av: naomi

fin bild!

Datum:2009-10-13 Klockan:19:26:17
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback