Hektisk Måndag!


Idag har jag hunnit med massor! Först var jag i skolan som vanligt, sedan så gick jag och Emmy till banken och bokade ett möte inför vårt UF-företag. Sedan gick vi vidare till resebyrån, då hängde även Sara och Amanda med, där kollade vi på studentresan vi vill åka till. Resetanten hittade en bra resa med all inklusive, till Alanya för det var billigast. Sedan gick jag och Emmy vidare till körskolan och bokade då informationsmöte och skrev in oss där. Sedan gick jag och Amanda vidare till Kungsmässan (shoppingcenter) där jag ännu en gång provade den kornblåa fodralklänningen från hm, som var såå snygg. Men jag måste spara mina pengar så den fick vara i mina tankar ;) Sedan cyklade jag hem och åt middag och nu sitter jag här. :) Har tyvärr ingen bild från dagen, eller joo på min mobil men jag orkar inte ladda ner de bilderna här och nu.

Laddar upp en bild från bryssel istället. Jag vid EU-parlamentet.


Kommentarer
Postat av: H.S

Vad har du för uf företag?

Datum:2009-10-12 Klockan:21:29:40
Postat av: ELLINORAK

ja nitar är skitsnyggt hehe :D

Datum:2009-10-12 Klockan:22:42:29
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback