Jag är kär....

I en klänning....Kolla bara in denna skönheten. Jag bara önskar att jag hade alla pengar i världen så jag kunde köpa den. Den kommer från Bikbok och kostar BARA 499 kr!!!! Finns i svart, naturvit och hallonröd.
Jag vill köpa den men när man inte har något jobb, lever på studiebidraget och sparar pengar till tatuering, klassresa innan studenten, körkort, balklänning så känner jag iaf inte för att bara ge 500 kronor så där, men jag får tänka ;) Hihi, här kommer bilder: Enjoy






Jag önskar att jag gick i nian och skulle på bal eller att den var hellång till min bal i trean!
Jag vill hitta precis en sådan här fast lång, vore underbart! Ingen som kan sy en? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback