Tråkig?

Jag känner att jag absolut inte har något att skriva nuförtiden, men igår var jag Julia, och Therese och tränade på friskis, duktiga tjejer! Så det blir nog träning och solning med Emmy imon, om hon blir friskt ;) Nu ska jag gå upp och städa lite i mitt rum, kanske kan ta kort på mina nya kläder? OM jag orkar haha, latmask. Här kommer en liten lista bara...Enjoy

KLÄDER
Skor: Mina gladiatorsandaler eller mina Boots.  
J

Sneakers: Idag, inga? :P Annars typ vita eller nått.
Jeans: Mina Tigerjeans!
T-shirt: Någon fin, haha kommer inte på någon nu :P
Underkläder: Trosor och bh ;)

ACCESSOARER
Väska: Min väska som jag alltid har, Jimmy Choo.
Plånbok: En brun i fejkskinn från Murberry.
Solglasögon: Mina från Gina ;)

Klocka: Min rosa från Thailand med ” diamanter” på ;) 

BADRUM
Tandkräm: Denivit.

Tvål: Ehh, någon hårt grön rutig xD
Parfym: Från Jean Paul Gauliter

Medicin: -
Vitamin: Frukt och grönsaker ;)

Huvudvärkstablett: Ipren eller Voltaren vid behov!


MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Smultron citron
J

Vin: Inget, inte så gott – men i så fall vitt eller rosé!

Bröd: Helst något grovt men jag älskar tunnbröd!

Glass: Chokladglass eller Ben&Jerrys såklart!

HEMMA
Säng: Ikea, 120 bred ;)
Lakan: Just nu: Svart underlakan. Sedan svartvittgrått blommigt
Espressomaskin: Vi har en kaffekokare ;) Den duger!

Kylskåp: Rostfritt från Electrolux

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback