Har ingen bra rubrik!

Hela helgen har jag och Sara ägnat åt att plugga Projektarbete. Förutom utgången och tjejmiddagen i lördags, den satte sina spår men vi kunde plugga fint ändå! 

Jag fattar inte den människan som kom på den idén med att man ska skriva ett projektarbete, det är idiotisk! Vi på våran skola har inga utsatta lektioner till det ämnet utan det är någonting man gör utanför alla andra lektioner och plugg. Och när man väl är ledig och inte har massa prov och inlämningar för tillfället så tänker man inte som normal människa: "ja nu ska jag göra lite PA, nu när jag inte har annat plugg" utan då vill man ta det lugnt istället. Men nu är det bara 4 dagar kvar sen ska 9 månaders arbete av inlämningen in, så på valborg ska vi fira ordentligt! :D Det vi skriver om  i arbetet är att vi jämför olika biståndsorganisationer, bland annat Plan Sverige, Rädda Barnen och Världens Barn med varandra, och vi har kommit fram till vilken som är bäst och säkrast att skänka pengar till och det är Plan! Det har ändå varit kul och jag har lärt mig mycket, men jag tror jag och Sara har varit nästan lite för seriösa, hur man nu lyckas med det men vi har skrivit 62 sidor och vi är inte klara ;) Hihi.

Nog om plugget men  snart hinner jag blogga mer, ber om ursäkt för att det inte blir så ofta längre! Men här kommer fem fina bilder på några av den senaste månadens shopping! Nu ska jag fortsätta plugga lite, som sagt mitt liv. Men turkiet om 12 dagar! :D  Enjoy


Klänning från Nelly, beställde den i aprikos!           Linne även det från Nelly

Armband från HM (barn), där kan man fynda! ;)            Örhängen från Lindex

Fick massa fint på min tjejmiddag i lördags, bland annat denna bustiern från Lindex tror jag,
fick även ett jättefint armband och en magtröja, och lite mer smått och gott!! Tack mina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback