Joel VS Zach

Snabba Cash, en riktigt bra film. Har ni sett den? Jag gillade den iallafall mycket, och ändå är jag inte den personen som gillar actionfilmer. Men nu läste jag på aftonbladet att filmen ska slå igenom i USA eftersom boken har fått mycket stor slagkraft på den Amerikanska marknaden. Och frågan är då vem som ska ta över huvudrollen Joel Kinnamans karaktär, jo inte mindre än Zac Efron. Hur ska detta sluta? Jag vet inte om jag tycker Zac var den ultimata personen men vem vet, det kanske blir succé? Vi får väl se! En sak är säker: jag vill iallafall mycket gärna se den Amerikanske versionen och se om Zac fixar att gestalta JV lika bra som Joel! :) Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback