Shopping i London!

Jaa, jag ska skriva om hela London resan men just nu orkar jag inte ta fram dagboken för att skriva allt, ska förskriva ett inlägg i helgen. :D Men jag har som sagt shoppat mycket, här kommer lite bilder. Men underklädsshoppingen håller jag lite för mig själv ;) Den som vill se får fråga, haha ;D Här kommer shoppingen! Enjoy


                      två parfymer                               Min älskade kjol från Top Shop

Varför inte köpa tre solglasögon när man ändå är igång? ;)
Victoria Secret bodylotion

Två tunna tunikor fick följa med mig med, 110/40 kronor på Primark (mycket billigt varuhus)

Linne från Abercrombie & Fitch, jätefint, fast finare i verkligheten och utan bhband :P

Kjol från Primark, den är korallröd i verkligheten. Tänk till bruna ben och vit body, mumma;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh "Be delicious" luktar ju så himla gott fortfarande!

Datum:2010-04-03 Klockan:18:07:10
URL: http://medlitesockeribotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback