Lista

Veckan kommer bli spontant, men det sägs att spontana saker är roligast? Imorgon åker jag till KÖPENHAMN med mitt kära Lisebergsgäng, sedan på Fredag åker jag förhoppningsvist till OSLO med Amanda! :D LIKE! 

Här kommer en rolig lista som jag snodde av Emilia. Ändå kul, min sommar har varit grym!! Saknar lite bränna bara ;) Hhihi ! Puss på er! Kanske skriver mer på torsdag om jag hinner. Enjoy 

Sommaren 2010: 
 

Förlorat en vän? Nej, hoppas inte det.

Träffat nya människor? Massor!

Kysst en främling? Hmm.. ja

Tagit droger? Absolut inte!

Haft en sommarflört? Jo

Gråtit? Ja

Skrattat tills du kissat på dig? Haha, nej

Tältat? Nej tyvärr, jag älskar att tälta...
Solat? Ja, men tvärr alldeles för lite
Haft ett förhållande? Nooo

Läst en bok? Absolut

Skickat fel sms med flit? Haha nej :P

Suttit vid datan en hel natt? Nej

Solat naken? Nej

Fått utegångsförbud? Aldrig fått

Sagt “jag älskar dig” och menat det? Absolut

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Haha nej

Varit i slagsmål? Nej

Pussat någon utav samma kön? Pussat ja!

Kysst någon i regnet? Nej

Kysst någon i skogen ? Nej

Kysst någon du inte borde? Kanske

Tappat rösten? Haha ja, på jobbet :P "Hej jag heter Kaj"?

Varit på festival? Nej

Gått upp i vikt? Jaa tror det :P

Gått ner i vikt? Nej

Brännt dig? Nej

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nej

Varit utomlands? I Maj, Alanya, annars nej dumt nog

Gjort ett bra köp? Mycket
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej, tror inte det

Sovit under bar himmel? Nej

Vad kommer du sakna mest? Sola, gå barbent, festa, Jobba... ALLT
Badat? Klart
Varit vaken en hel natt? Tror inte det :P

Haha Listan var rätt tråkigt, mest jag eller nej ;)


Julia, Kajsa, Amanda, Anna hos Anton i fredags.


Kommentarer
Postat av: Andres

Haha, sommarflörten var Håman! ;)

Datum:2010-09-08 Klockan:12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback