Påssjuka?

Gårdagens operation gick bra, men min tand satta djupare än vad de trodde så de fick använda både borren och hammaren, som om jag vore något snickeri. När jag kom hem brast det, fy fan vad ont det gjorde!! Gick och la mig och trodde det skulle vara bättre idag. När jag vaknade och kollade mig i spegeln så skrattade jag ihjäl mig. HUr ser jag ut???? Det ser ut som jag har två golfbollar i kinderna, och en i hakan. Ser ut som jag har påssjuka, tror det ser ut så här ungefär..;) Svullnaden har ännu inte gå ner, och nu ber jag till gudarna att det är bättre imon för det är inte kul att leva på flytande mat och skära mackan i 15 småbitar. Nu ska jag kolla på ännu mera tv och tycka synd om mig.... :( Enjoy '


Känns såhär, ser kanske lite mildare ut dock ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback