Dan före dagen

Hej alla söta! Imorgon är det julafton, nehe? tänker ni....haha. Nu sitter jag här ensam i min fina lägenhet och ska snart äta frukost. Idag ska jag jobba från 10-18 och sedan kl 19 blir det bussresa hem. Kommer vara sjukt
mycket folk och att sitta bredvid någon främling är inget jag ser fram emot, men 3,5 timmar ska jag väl stå ut.

Igår jobbade jag från 13-22 och vi hade rekord på kassa, det var roligt! Dock hae jag sjuk migrän sista timmarna så det var ju mindre kul, men nu mår jag bättre och längtar efter imorgon och på lördag. Då smäller det! ;)

Nej nu måste jag äta frukost, har inte packat klart än.. :/ Jag har hela resväskan full med julklappar;) hehe...



Tänk vad hår kan göra en fin, eller inte ;) HAHAHA jag dör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback