Fy femtiotvå vad kallt.

Varför säger man fy sjutton? Varför inte arton eller femtiotvå? Femtiotvå vad kallt det är ute. Jag har hört rykten om att det var -20 i Oslo idag. Har dock inte säkra källor på detta men man vet inte. Efter jobbet, slutade 17 så skulle jag och Amanda inhandla de sista klapparna. Lyckades jag? Tyvärr inte, men en är nu avklaraf iaf :) Men imorgon börjar jag 13 så jag hinner med att kolla efter de sista då! :D

Idag MÅSTE jag packa. Det är svårt och inte alls kul. Vad ska jag ha med mig hem? Vilka klänningar ska jag ta till juldagen? Vad ska jag ha på mig på juldagen? julafton? Vad ska vi göra på juldagen? På lördag smäller det! :D Längtar som femtiotvå ;) Men jag längar till fredag med, mysigaste dagen på året tycker jag. Ska bli kul också att se om mamma och pappa gillar sina julklappar :) Och undra vad jag får, jag som inte önskat mig något speciellt.

Men nu ska jag och min kära sambo äta lite pizza, jaa vi orkade inte laga mat så idag är vi feta, som vanligt.... FY! Jaja, träning är överskattat hihi.... Sedan måste vi nog kolla på lite PH. PUSS på er! Enjoy

Här kommer två "sköna" bilder från i lördags ;)



BIT tjejerna, Kajsa, Lisa och Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback