on the bus

Jaa nu sitter jag på min kära buss till Oslo, man börjar bli van. Med choklad, dator, veckorevyn och en lussekatt dagen till ära så är det ganska skönt. Lite trångt att skriva på tangentbordet bara.

Jag har nu varit hemma i 4 dagar, amazing! :) Jag har inte alls hunnit med så mycket som jag velat men julklappar han jag få i förskott, och jag hann hälsa på mina kusiner, va på tjejmiddag, utgång i Göteborg och shoppa massa till lägenheten i Ullared. Hann även med och träffa saknade Sandra och Emmy. Sedan såklart umgås med min saknade familj.

Har inte så mycket mer att skriva, imorgon blir det jobb igen 10-18. Sedan ska jag försöka hitta en kjol som jag letat i hela göteborg efter... :D Här kommer en "fin" bild från utgången i lördags, vi var på Berså. Enjoy

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback