Strålande jul

Jag fullkomligt älskar känslan av julafton, så mysigt. Hittar inga andra ord. MYS. Haha har ni märkt att jag gillar ordet mysigt? Kanske beror på att jag älskar att mysa ;) Ja så nu vet ni det! Julafton var fin! Fick två böcker, en ny röd dagbok, lite presentkort, hårsaker, smink och lite smått. :) Har inte mycket mer att skriva utan tycker bilder säger mer: Enjoy


Finaste Albin, mitt kusinbarn

Adorable

Kalle Anka är spännande ;)

Tomten var lite läskig...

Olivia fick nästan bara pippisaker, och kläder från vår familj.
Ganska kul, för jag var EXAKT likadan i 3-års åldern, kollade
inte på någonting annat än pippifilmerna och fullkomligt älskade allt som
hade med pippi att göra, kanske något som går i släkten? ;)

Avslutar inlägget med sötaste leendet!

Kommentarer
Postat av: Petra

åååh vad dom är söta! Man vill ju bara äta upp dom hehe :D

Datum:2010-12-27 Klockan:13:17:14
URL: http://petralundevaller.blogspot.com
Postat av: Sofia

jättefina bilder på mina älsklingar. :-)

Datum:2011-01-08 Klockan:23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback