Waynes coffee

Kom precis hem, håller på att laga mat nu. Köttfärsås blir det idag :) Var iväg och solade, skönt men märker faktiskt ingen större skillnad tyvärr. Sedan gick jag till Amandas affär Centra och köpte toapapper haha. Och ingredigenser till nyårscupcakes som jag tänker göra sen. :D

Efter jag köpt mina saker gick jag förbi Wayne´s Coffee. Då slog det mig, jag borde slappna av mer, chilla. Så jag satte mig där och drack en cappucino i min ro, och det bästa var att jag hade väskan med mig där jag packat ner min julklappsbok. Så jag satt där i cirka en kvart och läste Elsas Värld, den är underbar! Ettan heter Elsas Mode, och är skriven av Sofi Fahrman! Läs den! Nu ska jag fortsätta med maten, pussisar! Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback