Årets...

Idag har jag haft en riktig slappis dag, skulle varit en pluggdag men vem orkar det? Imon är det shopping med Petra på shemat, det blir ännu bättre....<3

Jag har under året 2009 förändrats, har inte minst blivit 18! Folk säger att jag har förändrats men själv kan jag inte riktigt sätta fingret på vad jag har förändrat men vad gör det? Vem gör inte det på ett år? Här kommer i alla fall en lista som jag hittade. Enjoy 


Känslor:
Lite upp och ner både här och där ;) Hahaha, men mestadels glad som vanligt! Ledsamheten kan bero på allt plugg tror jag :P Har stressat en hel del också men sånt förtränger jag och minns mest de fina och roliga stunderna.

Kärleksögonblick:
Oj, inte så mycket på den fronten. Men kärlek behöver ju inte vara bara till en viss person utan till alla mina vänner som jag bara älskar! Sen måste man ju älska sig själv mest, hihi annars funkar man inte som människa sägs det, oftast funkar jag.

Seger: Fick helt okej betyg, min seger är mina vänner i år!

Plats:
Bästa plats? Karon Beach i Thailand!

Vardagsmys: Åååå jag myser inte så mycket till vardags, pluggar mer. Men alla fikningar med vänner och shoppingrunder är mysigt!


Helglyx:
Alla fantastiska utgångar både i Göteborg och Kungsbacka, hur grymt är det inte att vara 18? ;)


Flopp:
Den floppen har jag redan förträngt!

Maträtt: Kyckling, avokado (kanske inget maträtt) Thaimat!


Dryck:
Kaaaafffffeee!!!!

Tv program: Top model, Project Runway och Gossip  Girl!!! Vad annars? Sedan har jag suttit rätt fastklistrad vid idol….

Plagg: Älskar min skinnjacka, vet inte om det var mitt bästa köp under året men den passar till mycket…

Skor: Bootsen hängde med i år med men jag gillar mina klackisar med :P

Accessoar: Bästa? Svårt…men jag älskade armbandet jag fick i 18-års present av mina bästis Therese men det tappades ute, då blev jag ledsen! Nu gillar jag mest mitt nya kedjehalsband och döskallering. Sedan är mina Juicy örhängen en stor favorit!


Sjal:
Peacesjalen eller den zebramönstrade är mina favoriter!


Stillikon:
Oj svårt, men Blake Lively klär sig snyggt!

Makeup: Älskar mascara. Men min foundation är med mig som en vän, hahaha.


Butik:
Jag älskar mest Zara! Nelly.com är en favorit med, även om det blir mest tittande där :P


Parfym:
 Min Jean Paul Gaultier parfym som mamma köpte i Paris är min favorit

Träning: Träning är överskattat! Haha nej men vi går inte riktigt ihop, men jag ska bättra mig….Ett av mina nyårslöften!!


Resor:
Thailand i april var bäst! Sedan var alla tre Stockholmresorna roliga. Kroatien var jättemysig, Berlin likaså och för att inte tala om Bryssel, den var nog roligast, PAAAARTYYY!!


Sysselsättning:
Pluggböckerna och datorn tyvärr. Men affärerna och caféerna är ju ändå roligast och bäst!


Premiär:
Hmmm? Första utlandsresan helt själv med Emmy var ju en slags premiär, har gjort mycket jag inte gjort innan. Men det blir för långt….;)


Men Thailand var ändå årets höjdpunkt!
Där var man lycklig och jag trivdes som jag aldrig gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback