Balklänning!

Jag är kanske lite tidigt ute, men tiden rusar iväg och jag vill ha den perfekta. Jag har säkert hittat 20 st snygga balklänninga men ingen till bra pris eller färg. De två finaste jag hittat är pefekta i modellen, men båda är gula! Gul är inte riktigt min färg känner jag. Dessutom vägrar jag att ha något annat tyg än chiffong, ni vet det tunna tyget i flera lager. Jag verkligen HATAR de stela tjocka baltget som de flesta klänningar har, och jag gillar inte de blanka heller. Och ja, kalla mig kräsen ;) Enjoy

Vet ni någon bra hemsida med snygga klänningar?


Men så här ser de två gula ut:


Från Mango, men finns inte längre att köpa :(

Denna däremot kan man köpa HÄR! Men jag vill verken ha en svart eller gul klänning..


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh good vad fin!!!!!

Datum:2010-01-05 Klockan:00:26:16
URL: http://bambey.blogg.se/
Postat av: josefine

lightinthebox.com

Datum:2010-01-05 Klockan:18:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback