Cheeleading, High Heels, Bratzitude, Math and EM

Rubriken tyder på min dag. Den har varit bra, ingenting har varit dåligt faktiskt. Skönt med sådana dagar :D Hade som sagt cheerleading på gympan. Lärde mig massa, hopp och att bygga pyramider. Eftersom jag är lätt så fick jag stå högst upp, det var högt, haha och jättekul! Kände mig nästan som en riktig cheerledare, hehe iaf i min drömmar ;) Var lite svajigt, men det var tur att 10 st stod runt om mig och att man hade två stabila killar som höll i mina fötter ;) Sedan åkte jag med Amanda hem, hem till mig alltså. Vi gjorde fruktsallad, tog typ 3 minuter så det borde jag göra oftare....Hade fått mitt Nellypaket på posten innehållande en för lite bikiniöverdel och ett par sjukt snygga skor. Fotar dem till imon :) Sedan kollade vi på världens töntigaste film, inte ens värd att nämnas :P Nu sitter jag här i min soffa på mitt rum och tänkte räkna lite matte samtidigt som jag har på EM i handboll mellan Slovenien och Sverige, var 3 års sedan jag sluta och jag kan säga att det spritter i mina fingrar, jag vill med speeeelllaaaa! :D Så, det var min dag!  Enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback