No regrets!

Jaa, jag har inte så mycket att skriva, det händer inget speciellt. Jag gör inget vettigt alls på dagarna, men det är skönt det med. Idag går jag i skolan 10-14, sedan väntar jag till klockan 17 då det är repetition i skolans aula inför en gala då jag och många andra ska gå modeller. Jag ska ha på mig kläder som min vän Julia har sytt, det ska bli kul. :) Idag är det 3 månader kvar till något.....hehe, jag blir 19! Fy vad hemskt det låter, jag vill inte bli äldre. Snart är man väl 30, och jag som inte ens vet vad jag vill bli....;) Det är alltid kul att fylla år men 19 är ju en ganska meningslös ålder....Jaja nu ska jag locka håret, puss! Enjoy


Så här vill jag göra nu, jag vill inte ha snö längre,
låt sommaren komma med roligheter som Alanya, bal, och student, hihi... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback